Přečtěte si naše obchodní podmínky, se kterými se musíte seznámit před každým nákupem. Zamezíme tak případným nejasnostem a nedorozuměním.
Provozovatel e-shopu
Nakol, s.r.o.
K Vinici 1408
280 02 KOLÍN
Česká republika
IČO: 25 794 337
DIČ: CZ 25 794 337
Registrace u KOS v Praze odd. C, vložka 70870, od 8.9.1999.
Informační povinnost poplatníka EET (§25)
Podle zákona o evidenci tržeb je prodávající povinnen vystavit kupujícímu účtenku. Zároveň je povinnen zaevidovat přijatou tržbu u správce daně online; v případě technického výpadku pak nejpozději do 48 hodin.
Povinnost uvádět poplatek na recyklaci na daňovém dokladu
Dne 1.1.2021 vstoupil v účinnost nový zákon 542/2020 Sb. o výrobcích s ukončenou životností. Distributoři a poslední prodejci mají dle nového zákona povinnost odděleně uvádět recyklační poplatek vyplývající z §73 při prodeji výrobku na prodejních dokladech.
Storno objednávky
Objednávku je možno písemně (mail, fax) stornovat do doby odeslání zboží z našeho skladu na Vaši adresu. Po odeslání zásilky již objednávku stornovat nelze, potom postupujte jako v případě Vrácení zboží.
Výjimečně může dojít ke stornu objednávky dodavatelem. Toto se stává v případě, že Vámi objednané zboží se přestalo vyrábět a jeho zásoby byly doprodány, nečekaně došlo k výrazné změně ceny, objednací lhůta se neúměrně prodlužuje apod.
V tomto případě vás budeme okamžitě kontaktovat a domluvíme další postup.
Vrácení zboží
V případě, že jste si zboží objednali jako soukromá osoba (ne na firmu s IČ !), máte dle zákona 367/2000 Sb. možnost odstoupení od kupní smlouvy a to do 14-ti dnů od převzetí zboží.
Pokud se zboží rozhodnete vrátit, zašlete nám prosím písemně (mailem, faxem) informaci
- že žádáte o odstoupení od kupní smlouvy
- jaké zboží chcete vrátit
- číslo vaší objednávky (popř. daňového dokladu)
- datum převzetí zboží
- způsob jakým chcete vrátit peníze (číslo účtu, přesnou adresu…)
Poté zboží pečlivě zabalte a zašlete na naši adresu. Zboží nezasílejte na dobírku !! Peníze Vám budou vráceny po překontrolování do 30-ti dnů.
Po splnění následujících podmínek, bude zákazníkovi vrácena kupní cena zboží.
Pokud zboží použijete je třeba myslet na náklady, které bude mít NAKOL s.r.o. s uvedením zboží do původního stavu a které mohou být požadovány k úhradě.(Cena zboží může být ponížena o hodnotu vzniklou jeho používáním.)
Náklady na vrácení zboží jsou v tomto případě na straně kupujícího.
Vracené zboží musí splňovat následující podmínky:
- zboží musí být v takovém stavu, jak jste ho převzali od dopravce
- musí být kompletní - nerozbalené včetně veškerého příslušenství
- nesmí být použité či jinak poškozené (zničený, popsaný kartonový obal apod.)
- k vracenému zboží musí být přiložen doklad o koupi
Právo na vrácení zboží se nevztahuje na zákazníky – firmy (právnické i fyzické osoby), které nakupují zboží za účelem podnikání. V tomto případě lze zboží vrátit po vzájemné dohodě za storno poplatek 100,-Kč.
Za objednané zboží je u nás možné zaplatit několika způsoby:
- Dobírka - platíte hotově při převzetí zboží
Přepravce Vám na uvedenou částku vystaví doklad o převzetí hotovosti, daňový doklad (sloužící též jako záruční list ) naleznete přibalený v zásilce.
- Platba předem / převodním příkazem - platba zálohovou fakturou
Po objednání zboží je Vám vystavena a mailem zaslána Zálohová faktura.
Po zaplacení bankovním převodem z Vašeho účtu a připsání částky na náš účet je zboží automaticky odesláno na vaši adresu, zásilku od přepravce pouze převezmete.
Daňový doklad (sloužící též jako záruční list ) naleznete přibalený v zásilce.
- Platba fakturou - převodem z účtu
Pro stálé zákazníky nabízíme možnost platby zboží fakturou se splatností. Tento způsob platby určuje dodavatel.
Všechny ceny zboží jsou platné v okamžiku nákupu a jsou uvedeny v potvrzení objednávky.
Platbu je možné provádět pouze v české měně (korunách), neboť nemáme devizový účet. Pokud bude provedena platba v jiné než korunové měně bude zákazníkovi dodatečně vyúčtován manipulační poplatek účtovaný bankou.
Při hmotnosti zboží nad 30kg se ceny určují dle dopravce. Osobní odběr je zdarma. Česká pošta obvykle dováží zboží do 48 hodin.
Cena dopravy do zahraničí se počítá dle podmínek dopravce PPL.
Službou zásilkovna lze poslat balíky pouze do 10 kg.
Z důvodu vysokého poštovného objednávky nerozdělujeme. Při rozdělení objednávky připočítáváme znovu poštovné.
V případě, že se v záruční době - její délka viz. Záruční podmínky - vyskytne u zakoupeného zboží závada či porucha bránící jeho užívání, co nejdříve nás kontaktujte.
Reklamovaný výrobek včetně kopie daňového dokladu,záručního listu (pokud je součástí výrobku a je požadován výrobcem) a popisu poruchy zašlete na naši adresu a dle povahy závady bude výrobek v zákonné lhůtě 30 dní opraven, popřípadě vyměněn za nový. Pokud není záruční list přiložen výrobcem slouží jako záruční list doklad o prodeji.
Reklamovaný stroj je též možné osobně předat k záruční opravě u autorizovaného servisního střediska, které je oprávněno vyřizovat opravy v záruční lhůtě.
Záruční podmínky
Na veškeré zboží na stránkách nakol.cz se vztahuje záruka 24 měsíců nebo dle specifických podmínek výrobce. Záruka poskytovaná na stroje využívané profesionálně nebo v řemeslné činnosti se řídí obchodním zákoníkem. Záruka se nevztahuje na opotřebení běžným užíváním výrobků. Záruka na zboží prodávané prostřednictvím prodejny se řídí a je v souladu s platnou legislativou. Reklamace je podmíněna průkazností nákupu reklamovaného zboží na prodejně, čehož důkazem je daňový doklad - faktura. Nedílnou součástí záručních podmínek jsou záruční podmínky výrobce.
Na veškeré námi prodávané zboží je v České Republice poskytován záruční i pozáruční servis.
Ochrana osobních údajů
Firma Nakol s.r.o. se zavazuje, že neposkytne osobní údaje třetí osobě. Osobní údaje jsou používány pouze pro obchodní účely Nakol s.r.o., zasílání objednaného zboží a pro komunikaci se zákazníkem.
Ceny
Veškeré ceny v e-shopu jsou uvedeny s DPH 21% a platí pouze pro tento objednávkový systém. Na prodejně neakceptujeme platbu platebními kartami pro objednávky e-shopu.
Firma si vyhrazuje právo tiskových a ilustračních chyb a změny cen (cen v katalogu nikoli na objednávce) bez předchozího upozornění.
Skladové zásoby
Zboží u kterého je uvedeno skladem, je skladem na našem eshopovém skladu, ne na kamenné prodejně ( z kapacitních důvodů nelze mít veškeré zboží na prodejně.)
Obrázky
Obrázky u zboží jsou pouze ilustrativní, v detailu zboží je uveden rozsah dodávky a případně podrobnější popis zboží.
Potvrzování objednávek
Při vytvoření objednávky Vám přijde nejprve první automatický email, ve kterém je oznámení, že je objednávka zařazena do systému.
Automatické potvrzení objednávky není uzavření kupní smlouvy. Kupní smlouva se uzavírá v okamžiku potvrzení objednávky eshopem NAKOL s.r.o.
Ve druhém emailu Vám přijde potvrzení, že jsme objednávku přijali a na objednávce pracujeme.
Ve třetím emailu Vám přijde potvzení o odeslání zboží nebo o vyzvání , že zboží je připraveno na kamenné prodejně k vyzvednutí
Proto při objednávání OSOBNÍM ODBĚREM prosím vyčkejte na potvrzovací email/telefon, kdy budete vyzváni k vyzvednutí zboží na prodejně.
Případné spory mezi NAKOL a Kupujícím lze řešit také mimosoudní cestou. V takovém případě Kupující – spotřebitel může kontaktovat subjekt mimosoudního řešení sporu, kterým je například Česká obchodní inspekce či spor řešit on-line prostřednictvím k tomu určené ODR platformy. Více informací o mimosoudním řešení sporů naleznete zde. Než-li bude přistoupeno k mimosoudnímu řešení sporu, pak NAKOL doporučuje Kupujícímu nejdříve využít kontakt na NAKOL pro vyřešení nastalé situace.